Site Loader

book marketing for self published authors

Je kunt een zo hoog mogelijke mening over jezelf hebben als je wilt, maar om ervoor te zorgen dat andere mensen tijd voor je willen nemen, moet je voor hen interessant zijn.

De zakenman Keith Ferrazzi, die door het tijdschrift Forbes werd uitgeroepen tot “een van de meest sociale mensen ter wereld”, geeft in zijn boek “Never Eat Alone and Other Rules of Networking” enkele nuttige tips voor degenen die zich willen onderscheiden van de massa:

 A. Verzamel uw intellectuele eigendom: onthoud en schrijf interessante verhalen op die u tegenkomt; denk na over uw standpunt over alle zaken die van belang zijn en leer ervoor te pleiten; ontdek wat de meeste mensen niet weten – feiten, details over huidige en eerdere gebeurtenissen; stop nooit met leren en deel uw kennis met anderen.

 B. Zet emotie in uw woorden. “Alleen emoties kunnen een persoon echt prikkelen en tot actie aanzetten.”

 C. Word een expert op welk gebied dan ook, zelfs als het geen verband houdt met uw werk of opleiding.

Hiervoor heb je nodig:

  • op de hoogte blijven van actuele gebeurtenissen en nieuwe trends kennen;
  • leren van experts;
  • verbeter uw sterke punten en blijf niet stilstaan ​​bij zwakke punten;

wanhoop niet als er iets mis gaat, er zullen constant problemen en moeilijkheden ontstaan, het is beter om hier van tevoren op voorbereid te zijn.

 D. Creëer uw eigen merk.

Voeg waarde toe aan alles wat u doet en doe altijd meer dan van u wordt verlangd. Stel verbeteringen voor en zoek constant naar manieren om te verbeteren.

 E. Probeer er perfect uit te zien.

Veel onderzoek bevestigt dat de meeste manier waarop we worden waargenomen niet is wat we zeggen, maar hoe we eruit zien. Daarom is het helemaal niet overbodig uzelf kritisch te bekijken en eventueel uw uiterlijk te verbeteren.

 F. Maak reclame voor jezelf.

Als je niet wilt dat je waardigheid onopgemerkt blijft door anderen, dan moet je volgens Keith Ferrazzi je eigen reclamebureau worden. Het is vereist om overmatige verlegenheid weg te gooien en merkbaar te worden bij collega’s en kennissen.

Dien artikelen in bij tijdschriften, deel creatieve ideeën met collega’s en leidinggevenden en informeer anderen over wat u doet. Breng zo nodig relaties aan met journalisten die werken voor publicaties die betrekking hebben op uw werkterrein. Spreek op conferenties, of nog beter, word een van de organisatoren door uw hulp aan te bieden.

Vergeet echter niet twee belangrijke dingen over uw advertentiecampagne:

  • Overschrijd de grens tussen volharding en belang niet, respecteer de belangen van anderen en wees in staat om op tijd te stoppen.
  • Toon niet uw superioriteit ten opzichte van anderen. Wees nederig maar waardig en vergeet de mensen die u onderweg hebben geholpen niet.

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram posting strategy

https://marketingbook.shop/

Archieven