Onze klant is een internationale maritieme speler, gelegen in het noorden van Antwerpen.
Jouw verantwoordelijkheden
De verantwoordelijkheden van deze functie zijn als volgt:
Verwerk ontvangen verkooporders
Coördineer de communicatie tussen verschillende interne diensten
Organiseer de levering, inclusief het voorbereiden van documenten
Assisteer de inkoopafdeling om een order te creëren
Voorraadbeheer
Voer bedrijfslogistieke activiteiten correct en tijdig uit en verkrijg ondersteuning van de verkoopafdeling
Jouw profiel
De kwalificaties die vereist zijn voor deze functie zijn:
Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur op het gebied van logistiek
Ervaring is ook een groot voordeel
Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling
Je bent sterk in management
Je kunt zelfstandig of in teamverband werken
Je bent efficiënt en resultaatgericht
Ons aanbod
De organisatie biedt je een tijdelijke fulltime functie aan. Je vindt een interessante baan in een dynamische organisatie met een competitief salarispakket.
Verwacht je meteen nieuwe professionele uitdagingen? Aarzel niet en reageer. Onze collega’s nemen zo snel mogelijk contact met je op!